Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (260)

September 15, 2010

vio:

buna ziua,
urmez tratament cu eutyrox din luna noiembrie 2009. am inceput cu 25micrograme( TSH 5.33) si am urmat acets tratament pana la 1 mai 2010 cand am intrerupt tratamentul deoarece TSH era 0.066.am oprit tratamentul pana in la 01.06.2010 cand am repetat tratamentul TSH era 30,01. medicul endocrinolog mi a prescris eutyrox 100, pe care l-am suportat foarte greu ( am crescut cu 12.5 mocrograme pe saptamana). pe 06.09.2010 am repetat analiza si TSH a iesit 0.857. medicul meu mi a recomandat sa iau in continuarie Eutyrox de 100 doar 5 zile pe saptamana sau 75 micrograme 7 zile pe saptamana. cum credeti ca este mai bine sa fac. azi cand am reluat tratamentul dupa cele 2 zile de pauza m-am simtit foarte ametita si cu senzatie de nod in gat. Medicul endocrinolog mi a sugerat mai mult varianata cu 100 micrograme 5 zile pe saptamana ca este doza mai mica.
va multumesc.

Raspuns:

– daca ati fi precizat si vasta dvs si, eventual, daca mai exista alte afectiuni de care suferiti, raspunsul ar fi fost mai util; de principiu, daca varsta este sub 65 de ani si nu exista afectiuni cardiovasculare asociate, un nivel al TSH de 0.857 μUI/ml este adecvat si nu necesita, in mod obligatoriu, schimbarea tratamentului;

– Euthyrox-ul se absoarbe relativ lent si constant din tubul digestiv si, pentru a-si atinge efectul maxim, trebuie convertit la nivelul tesuturilor tinta in triiodotironina (T3); la pacienti aflati sub tratament, nivelul din sange al medicamentului se mentine destul de constant, fara schimbari semnificative pe parcursul unei zile, chiar si cu tratament discontinuu, asa cum vi s-a recomandat; ceea ce incerc sa spun este ca mi se pare improbabil sa va dea ameteala si nod in gat reluarea tratamentului dupa cele 2 zile de pauza; daca, totusi, aceste manifestari persista puteti incerca sa luati zilnic 75 micrograme;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu