Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (533)

July 18, 2011

maria l.:

Buna ziua ma numesc Maria am 30 de ani si am fost diagnosticata pe 4 februarie 2011 cu hipotiroidism am luat ieutyrox 25 una pe zi timp de 3 luni.Am fost la control si mi-am facut analizele din nou anti tpo 849.00 tsh 5.80 mi s-a dat sa i-au eutirox 50 pe zi am luat o luna si ma simt tot rau mi se umfla fata mainile picioarele mi se inmoaie tot corpul am ameteli si stari de somnotelnta i-am spus medicului endocrinolog si mi-a spus ca nu imi este rau de la glanda mi-am facut si alte analize care mi-au estit bine (ca.mg….)doctorul de familie imi spune ca mi se face rau de la glanda .Va rog frumos sa a ajutati.Multumesc!

Raspuns:

– pentru a vedea daca este o problema cauzata de tratamentul cu Euthyrox ar trebuie facute 2 analize: TSH si FreeT4; daca vor fi in limite normale inseamna ca nu acest tratament este cauza; de altfel, luand in considerare date prezentate, este destul de putin probabil ca noua doza de Euthyrox (50 μg/zi) sa fie responsabila;

– in general, Euthyroxul nu determina umflarea mainilor si picioarelor sau somnolenta, nici macar atunci cand este administrat in exces;

– o strategie posibila, daca nu se gaseste alta explicatie pentru simptomele dvs, este de a reduce doza la 37.5 μg/zi (Euthyrox 25, 1cp+1/2cp/zi);

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu