Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (547)

August 14, 2011

geanina:

buna ziua ma numesc geanina,am 32 de anii si in luna februarie am fost diagnosticata cu tiroida cronica autoimuna cu hipotiroidie.anti TPO 849.00/Ul/ml TSH 5.80 …… 0.5-4.5 .mi s-a prescris Euthyrox 50 mg/ zi. am facut ecografie si mi-a esit urmatoarele rezultate: 1 L 2.00 CM 2 L 1.64 CM 3 L 0.44 CM 4 L 1.66 CM 5 L 1.68. CM B FRQ 10.0 MH2 GN 48 E/A2/4 MAQ D/O D 5.0 CM DR 84 FR 20 HZ AO 100%.dupa ce am luat treatamentul acesta timp de 3 lunii mi am refacut analizele rezultatele fiind: TSH 4.19 UL/ML 0.35-4.94 si mi sa prescris tratamentul euthyrox 75mg/zi calciu cu vitamina D 2 capsule /zi Vigantoletten 1000ul 1 cpr/zi Magne B6 2 cpr/zi . Dar eu tot ma simnt rau am starii de oboseala,ochii umflatii,nu am putere in picioare ma simnt moale, ametita si am starii de somnolenta si transpir foarte rau. Va rog sa mi spuneti ce pot face ca sa mi revin. va multumesc astept raspunsul dumneavoastra.

Raspuns:

– tratamentul cu Euthyrox trebuie astfel ajustat incat nivelul TSH sa fie in limite normale, optim in jumatatea inferioara a acestui interval; daca dvs ati urmat tratamentul cu 50 micrograme/zi in mod corect (zilnic, administrat in priza unica, dimineata, pe stomacul gol) si totusi valoarea TSH a coborat doar pana la 4.19 μUI/ml, cresterea dozei este justificata; in aceasta situatie, cel mai probabil, reactia autoimuna care sta la baza dezvoltarii bolii a produs o dostructie suplimentara a tesutului tiroidian;

– descrierea ecografiei nu are niciun sens, este doar o insiruire de litere si numere;

– nu cred ca simptomatologia descrisa este cauzata in principal de tiroida; chiar si la momentul diagnosticului, valoarea TSH era doar minim crescuta, ceea ce inseamna o forma usoara, incipienta, de hipotiroidie; in concluzie, trebuie cautata alta cauza pentru manifestarile dvs;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu