Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (555)

August 24, 2011

PAULA:

buna ziua .am 43 ani si anul trecut am fost diagnosticata cu neoplasm de col uterni ,am facut radioterapie,chimioterapie si brancoterapie asta din august pina in noiembrie si in decembrie am fost operata .Prin mai am inceput sa am unele stari de sufocare si simteam limba grea si nu mai puteam sa ingit dar starile au trecut .Pe 17 august am fost sa fac un set de analize si am facut si ATPO si T.S.H=30U.I/ML,FT4=1,5 NG/DL SI NUSTIU CE INSEAMNA dc este in concediu cea care mia dat sa fac analizi si vine in septembrie .Va rog spunetim ce diacnostic este sau daca sunt normale .VA MULTUMESC

Raspuns:

– nivelul foarte crescut al TSH indica o forma de hipotiroidie; asta inseamna ca tiroida nu mai reuseste sa produca hormoni in cantitati suficiente, functiile organismului fiind global incetinite;

– despre manifestarile posibile ale hipotiroidismului gasiti pe larg aici; cauza cea mai comuna este tiroidita cronica (autoimuna), dar un diagnostic exact ar trebui stabilit prin metode imagistice (ecografie) si de laborator;

– tratamentul se face cu l-tiroxina, aducandu-se astfel din sursa externa hormonul pe care tiroida dvs nu-l mai poate produce; recomandarea mea este pentru un consult endocrinologic, astfel incat tratamentul sa fie initiat cat mai curand;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu