Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (582)

October 15, 2011

Olga:

Buna seara.As vrea si eu sa va pun o intrebare.Dar sint in GR de 6 ani si ma duc tratament aici.Am theroidi de 3 ani..analizele cind le dau de singe is urmatoarele: ANTI TPO la mine el a fost 445.5 IU/ml in luna februarie 2011..dupa care cu ajutorul pastilelor T4(112ml)a scazut la 280.7 in luna august 2011..ANTI TG (a fost387.9IU/ml) (din 0-115) si acum e 75.64..TSH (a fost 13.52 uIU/ml) (din0.27-4.2) acum 0.798…FT3(a fost 4.06 pmol/l) (din 3.1-6.8) acum 4.32…FT4(a fost 12.25pmol/l) (din 10.25-25.74) acum 17.78…intrebarea mea e urmatoarea..ma innadush foarte des..si mai mult in locuri inchise sau cu galagie,calatoriile cu mashina tot nu le sufar deloc la fiecare pas trebuie sa ma opresc sa iau putin aer,asta e normal?va trece vreodata? permanent stau cu frica ca nu ma pot duce niciunde pentru ca nu rezist..sper sa imi raspundeti,pentru ca ma va ajuta mult raspunsul dvs.Multumesc mult.Succes mai departe

Raspuns:

– din datele prezentate reiese ca aveti o tiroidita autoimuna in tratament substitutiv cu l-tiroxina;

dupa ce diagnosticul a fost stabilit, monitorizarea ATPO si a anticorpilor anti-tiroglobulina ESTE INUTILA; obiectivul tratamentului nu este sa scada ATPO si Ac anti-Tg ci sa normalizele TSH si FreeT4;

– daca TSH si FreeT4 sunt in limite normale inseamna ca simptomele dvs nu au legatura cu problema tiroidiana; oricum, din descriere par mai degraba manifestari de anxietate (atacuri de panica);

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu