Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (652)

January 21, 2012

andra:

Buna ziua,

puteti sa-mi spuneti si mie daca tratamentul cu l-thyroxin influenteaza cu ceva menstruatia? Am urmat tratament cu euthyrox 50 si pt ca nu se mai gaseste medicul mi-a prescris acum 2 luni l-thyroxin 100 jumatate de pastila. La o luna de la tratament ciclul meu a venit dupa 22 de zile, iar acum s-au facut 31 de zile de la ultima menstruatie si inca nu mi-a venit. Am luat augmentin si eurespal pt ca am fost racita dar am mai luat aceste medicamente in trecut si nu au avut efecte secundare. Aveti idee de la ce mi s-o fi dereglat asa deoarece inainte imi venea la 26-28 de zile.

Multumesc!

Raspuns:

– tratamentul cu levotiroxina (Euthyrox/L-Thyroxin), in sine, nu ar trebui sa produca tulburari de ciclu menstrual decat daca este insuficient sau in exces; cele doua medicamente au aceeasi substanta activa, iar excipientii nu produc astfel de efecte;

– o variatie de cateva zile in aparitia menstruatiei poate aparea si fara o cauza patologica si trebuie investigata doar daca persista sau se accentueaza;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

1 Comentariu »

  1. mirela says:

    Buna ziua!Ma numesc Mirela,sunt din Corabia.M-am operat de glada Basedow-Graves.Am facut cura cu iod de doaua ori,iar analizele mi-au iesit negative.Am observat ca de cateva zile ma dor mainile si sanii.Va rog sa-mi spuneti care sa fie cauza,din cauza glandei?Va multumesc mult.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu