Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (725)

April 15, 2012

fodor violeta:

Buna ziua.Am 56 ani si acum 10 ani am fost operata de tiroida, tiroidectomie subtotala.Urmez tratament cu el-tyroxin 100 o tableta /zi 6 zile pe saptamana pentru ca in decursul anilor si in urma analizei de tsh mi s-a redus doza de la 7 zile la 6.De mai bine de o luna am palpitatii ma simt foarte obosita,mi-a crescut si tensiunea si am probleme si cu respiratia.Mi-am facut analiza de tsh si mi-a iesit 3.5 iar valorea de referinta este intre 0.4-5ml/ul.Va rog sa-mi spuneti daca asta ar putea fi cauza pentru care ma simt asa si daca eventual ar trebui scazuta doza .Va multumesc.

Raspuns:

– nivelul normal al TSH arata ca doza de Euthyrox este corecta; ncesarul de hormoni tirodieni este corect acoperit, nu exista un exces care sa explice simptomele dvs;

– cauza acestor manifestari trebuie investigata, in prima faza, la medicul cardiolog;

– raspunsul meu pleaca de la premiza ca analizele hormonale au fost corect lucrate; daca sunt indoieli in privina laboratorului, repetati TSH si FreeT4 in alta parte;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu