Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1507)

May 3, 2016

Gabriela:

Buna ziua,sunt operata de carcinom papilar in 2011 si radiata de 4 ori cu iod radioactiv.Am avut doza de euthyrox intrerupta acum 2 luni pentru controlul pet ct si astazi mi-a venit rezultatul la tsh si ft4.
Rezultatul analizelor:
Tsh – 0.0230
Ft4- 1,98 ng/dl (0.89-1.76)
– 25,10 pmol/l (11.45-22,65)
Precizes ca eu acum i-au 3 zile pe saptaman 175 euthyrox si 4 zile 150 euthyrox.
Intrebarile mele sunt:
1.analizele au iesit rele deoarece i-au prea mult euthyrox?
2.din cauza ft4 marit pot avea dureri de cap, ameteli, lipsa poftei de mancare si slabiciune in tot corpul?
Va multumesc frumos

Raspuns:

  1. da, dar daca boala nu e eradicata, un TSH subnormal e necesar pentru a scadea riscul de reparitie/evolutie; totusi, doza de Euthyrox se poate ajusta astfel incat TSH sa fie in jur de 0.1 μUI/ml si FT4 sa reintre in normal; in acest fel, se reduce va reduce simptomatologia;
  2. din cele enumerate, slabiciunea si ametelile pot fi, macar in parte, cauzate de tratament;

Dr. Cristian-Claudiu ŢupeaClick aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu