Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1510)

May 19, 2016

maria:

Buna ziua! Am si eu o intrebare. In urma cu un an am fost diagnosticata cu hipertiroidism si mi s-a recomandat tratament cu tyrozol 10 mg timp de trei luni apoi de 5 mg, 1 luna. Am repetat analizele si totul este ok acum, adica analize bune,au disparul acele simptome neplacute, in schimb a reaparut lipsa menstruatiei si kg multe cu plus. Imi puteti spune care este problema in ambele cazuri? Am fost si la ginecolog si mi s-a raspuns ca problema este tot tiroida. Multumesc!

Raspuns:

– uneori, tulburarile de ciclu menstrual cauzate de disfunctia tiroidiana (cum e si hipertiroidia) apar in timpul restabilirii functionarii normale sau la scurt timp dupa ce functia tiroidiana s-a normalizat; in cazul dvs, este totusi putin probabil ca la atat timp de la normalizarea functiei tiroidiene sa apara tulburari menstruale cauzate de boala de tiroida; exista si alta cauze endocrine pentru dereglarile menstruale, ar trebui sa mergeti la un control;

– de asemenea, dupa tratarea corecta a unei hipertiroidii (boala in care bolnavul slabeste din cauza accelerarii metabolismului), apare o crestere in greutate, de obicei limitata la revenirea la greutate initiala; nu e clar din postarea dvs cand s-a normalizat functionarea tiroidei, dar din nou, daca sunt mai multe luni de la aceasta si dvs continuati sa luati in greutate, NU boala de tiroida este explicatia;

Dr. Cristian-Claudiu ŢupeaClick aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu