Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1606)

December 4, 2016

Adriana:

Buna seara,am tiroida autoimuna de 4 ani,iau eutyrox 75 de ceva timp si am fost ok pana acum cateva zile cand am inceput sa am niste palpitati foarte puternice,mi am facut jn ekg si am aflat ca am pulsul 110b:min, tensiunea 120/70,mi a fost prescris metoprolol d25 mg dar nu ma ajuta foarte mult,am 26 ani.ce ma sfatuiti sa fac?asistenta de la farmacie mi a spus k euthyroxul creste pulsul,ar fi ok sa stopez tratamentul cu euthyrox.va multumesc!

Raspuns:

– daca analizele (TSH si FT4) au fost normale si pana acum nu ati avut palpitatii sub aceeasi doza de Euthyrox, este putin probabil ca acest tratament sa fie cauza; Euthyrox-ul creste pulsul doar atunci cand doza e prea mare;

– ar trebuie repetate testele de functie tiroidiana (TSH si FT4) si mers la un control endocrinologic; in paralel, ar trebui facut si un consult la un cardiolog, nu doar ECG;

Toate cele bune,

Dr. Cristian-Claudiu ŢupeaClick aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu