Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1838)

April 17, 2018

bociort liubinca:

Buna ziua . Am Basdeow-Graves de 22 de ani . O exoftalmie bilaterala de care nu am reusit sa scap deoarece boala mi-a fost descoperita foarte tarziu . Pana anul trecut am folosit Carbimazole de 0,5 mg si mi-a fost cat de cat bine . Acum nu mai se gaseste si iau Carbimazole Aristo , adus din Germania . Dar din decembreie anul trecut , cand valorile TSH au fost de 0,36 mg/dl iar FT4 1.73 mg/dl ajuns cu ele la TSH 9.26 mg/dl si FT4 0.80 mg/dl . E drept ca nu le-am luat zilnic , le-am luat cam odata pe saptamana . Ce sa fac ? Sa le iau zilnic ? Sa le schimb ? Dra cu ce ?
Va multumesc si v-as fi recunoscatoare pentru un raspuns !

Raspuns:

– valoarea mai mare a TSH arata o forma de hipotiroidie, adica lipsa de hormoni tiroidieni; pentru a nu o accentua,  tratamentul cu carbimazol ar trebui, foarte probabil, oprit, mai ales ca a fost urmat discontinuu;

– totusi, este evident ca aveti nevoie de un control la endocrinolog; este de vazut de ce boala dvs a evoluat astfel sub o doza mica si inconstata de carbimazol; astfel de probleme NU se pot lamuri sau rezolva NICIOADATA pe internet;


Toate cele bune,

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu