Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1865)

July 1, 2018

Acsinia Luminita:

Buna ziua an urma uniu control endocrinologic mi sa depistat un nodulu la teroida mi sa prescris tratament cu thyrozolde 10 mg si egilok de 25 mg dupa o saptamana de tratament a anceput sa am mancarimi pe piele si sa mi se anroseasca tare pielea ce ma sfatuiti sa fac? ? Dna doctor mia recomandat medicamente din italia sau spania va multumesc

Raspuns:

– Thyrozolul poate da reactii alergice, de cele mai multe ori usoare si trecatoare;

– daca simptomele nu sunt prea deranjante sau frecvente, se poate incerca un tratament cu antialergice orale (Alerid, Claritine etc); pe de alta parte, daca aceste manifestari nu se amelioreaza semnificativ sau, mai rau, se accentueaza, Thyrozolul trebuie oprit si inlocuit cu propiltiouracil (Propycil); acesta din urma, intr-adevar, nu este disponibil in România, cel mai aproape in gasiti in Bulgaria;


Toate cele bune,

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu