Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (994)

July 13, 2013

Mihali:

Buna ziua,

Am 46 ani din 2006 am probleme cu tiroida.Din 2009 am stabilizat o pana in mai 2013 .TSH <0,004 uUI/ml.Iau 10 mg Tyrozol pe zi .Am dureri de cap ,dorm foarte putin dupa ora 2,imi lacrimeaza ochii foarte tare ,mai tare dimineata .Nu am alte boli.
E suficient 10 mg Thyrozol pt a reveni cu TSH?
Pe langa TSHce alta analiza sa fac pt tiroida?

Multumesc mult

Raspuns:

– nivelul subnormal al TSH arata o forma de hipertiroidie (exces de homroni tiroidieni); manifestarile descrise par, macar in parte, cauzate de acest dezechilibru hormonal; hiperlacrimatia poate fi o manifestare a oftalmopatiei din boala Basedow-Graves;

– obiectivul tratamentului cu Thyrozol este de a normaliza testele de functie tiroidiana, in special nivelul TSH; deci, daca dvs, aflandu-va sub Thyrozol 10 mg/zi, ati descoperit acest rezultat, inseamna ca doza este insuficienta si trebuie ajustata; daca pana in luna Mai boala a fost in remisie (adica teste de laborator normale fara tratament specific), inseamna ca a aparut o recidiva;

– oricare ar fi situatia, trebuie sa retineti ca hipertiroidia este o afectiune serioasa, potential grava, care se trateaza OBLIGATORIU la endocrinolog; nu este deloc indicat sa incercati sa va autotratati;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

 

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu