Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1116)

February 19, 2014

lavinia:

Buna ziua,am 35 ani si sunt diagnosticata cu Basedow Graves de 8 ani, iar de 2 ani de zile urmez tratament cu euthyrox 100 mg si thyrozol 10mg. De cateva zile am senzatia de sufocare si de nod in gat, chiar si cand mananc, senzatii pe care nu le-am avut in cei 8 ani.Considerati ca ar fi cazul sa reduc dozele? Multumesc anticipat.

Raspuns:

– tratamentul pentru bolile tiroidiene NU se modifica in functie de diferite stari care apar; schimbarea fara a indicatie a tratamentului poate avea consecinte grave asupra sanatatii;

– in cazul dvs, trebuie repetate testele de laborator (TSH, FT4 ± T3) si efectuata, eventual, o ecografie de tiroida; abia dupa aceste investigatii medicul dvs va decide daca exista o cauza tirodiana pentru simptome si daca e cazul va modifica tratamentul;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu