Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1436)

December 21, 2015

Ioana:

Buna ziua. Mi s-a spus ca am hipertiroidie si fac tratament cu thyrozol (acum am ajuns la 5mg la pranz). Am repetat analizele si am: ATPO=5,83 UI/ml, T4=0,441 ng/dl, TSH=57,10 uUI/ml.(la inceputul tratamentului TSH(TRab)=6,17 UI/L) Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce inseamna. Multumesc anticipat. Sarbatori fericite !!!

Raspuns:

– valoarea FOARTE crescuta a TSH arata ca s-a instalat hipotiroidia severa, adica un deficit important de hormoni tiroidieni; practic, intre timp ati dezvoltat tulburarea functionala opusa celei initiale  – hipertiroidie (exces de hormoni tiroidieni);

– tratamentul cu Thyrozol ar trebui oprit si este obligatoriu un consult cat mai curand la medicul dvs endocrinolog;

– hipotiroidia severa netrata este potential periculoasa si NU trebuie ignorata;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu