Răspunsuri la întrebări (315)

alina:

Buna ziua,

Va rog frumos sa imi spunrti daca emotivitatea exagerata este cauzata de hipertiroida.Am stari foarte dese de emotii fara un motiv caracterizate prin tremur foarte intens al intregului corp care s-a accentuat de-a lungul timpului pornind de la tremurul mainilor.Mentionez ca sunt sub tratament cu Thyrozol 5 mg si propanolol 10 mg pe zi in urma unor analize efectuate si a unui consult endocrinologic de 2 saptamani.Oare se va termina vreodata acest cosmar care ma termina psihic si pe care nu il pot controla?

Raspuns:

  • fara a sti care sunt analizele efectuate si rezultatul lor nu va pot spune daca aveti hipertiroidie si daca tratamentul acesta este util in vreun fel;
  • din punct de vedere teoretic, hipertiroidia poate determina aceste manifestari; la fel de bine, insa, poate fi vorba de atacuri de panica sau de o boala neurologica;

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.