Răspunsuri la întrebări (1454)

rodica:

am facut o tiroidectomie totala ptr. gusa polinodulara si mi se administreaza tratament de substitutie de eutyrox 75 mg. ma simnt bine cu aceasta doza dar nivelul TSH este 7.096 iar FT4 15.36, medicul endocrinolog mi-a crescut doza la 100mg. dar cu aceasta doza nu ma simnt bine senzatie de lipotimie, ce ma sfatuiti

Raspuns:

– daca nu exista probleme cardiace semnificative (in special aritmii), tratamentul ar trebui facut cu o doza care sa mentina nivelul TSH in limite normale;

–  o solutie in cazul dvs ar putea fi cresterea treptata, de exemplu cu cate 12.5 micrograme la 2 saptamani, pentru a obisnui organismul;

Dr. Cristian-Claudiu ŢupeaClick aici pentru consultaţii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.