Răspunsuri la întrebări (2258)

Sandu Mihaela Simona:

Buna ziua… Am hipotiroidie 26 de ani și de 2 ani de zile am hipotiroidie, iau eutyrox 150 dar de ceva timp ma mananca foarte tare pielea, sa fie de la glanda? Mulțumesc.

Raspuns:

  • hipotiroidia nu are printre manifestarile caracteristice pruritul (senzatia de mancarime la nivelul pielii); cu atat mai putin probabil sa fie legata aceasta problema de boala de tiroida, cu cat sunteti si sub tratament;
  • Euthyrox-ul contine hormon tiroidian (tiroxina) care e identic cu cel uman; desi probabil exista, alergia la Euthyrox este extrem de rara, eu nu am vazut niciun caz pana cum; avand in vedere ca luati deja acest medicament de 2 ani si ca pruritul e aparut recent, cred ca putem exclude si aceasta cauza;
  • este indicat un consult dermatologic, completat si cu analize de laborator uzuale (hemoleucograma, glicemie, functie renala si hepatica, etc);

Toate cele bune,

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.