Răspunsuri la întrebări (1466)

fluturu marica:

buna ziua am facut analizele la tsh 4.60 ft4 0.896 ft3 2.99 am fost la un endocrinoloc si mia facut ecografie si diagnosticul e gusa polinodulara adica tiroida autoimuna in dos si mia prescris sa iau euthyrox de 25 ,calciu cu d3 si procor t am luat 10 zile si ma simt tot rau am dureri de cap enorme dureri in pipt parca ma apasa ceva pe piept di nu pot sa respir ce sa fac sa intrerup tratamentul va rog sami raspundeti

Raspuns:

– tiroidita autoimuna si gusa polinodulara sunt afectiuni diferite; ele pot coexista la acelai bolnav, dar, repet, sunt boli diferite;

– in esenta, de la tratamentul prescris nu ar trebui sa apara simptome ca cele descrise; totusi, in functie de varsta dvs si de eventuale alte boli (in special cardiovasculare), o influenta a medicatiei (in special Euthyrox-ul) nu poate fi exclusa; de aceea, este mai bine sa luati legatura cu medicul dvs, care va decide daca trebuie sau nu oprit tratamentul;

Dr. Cristian-Claudiu ŢupeaClick aici pentru consultaţii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.