Pagini

Categorii

Arhiva blogului

Meta

Răspunsuri la întrebări (1966)

May 5, 2019

Daniela:

Buna ziua si Hristos a Inviat,
Am 55 de ani, 159 cm, 66 kg si am fost diagnosticata cu gusa polinodulara hipertiroidizata.Rezultatele ecografiei tiroidiene sunt urmatoarele:
Lob Drept: L=42 mm,AP=200 mm,T=20mm.Transformat in intregime nodular, hipervascularizat peri-/intranodular.
Noduli: 12/6,5 mm, 8,7 mm, 5,5 mm,4,7mm Volum=14
Plaje granulare diseminnate in parenchim 4-6 mm
Lob stang: L=44 mm, AP=18 mm, T=22 mm Volum=9, Volum T=24
Noduli: 4-5 mm cu tendinte la conglomerare
Multiple formatiuni dispersate in tesutul tiroidian.

Rezultat analize: TSH: 0,005 µl/mL (Interval de referinta: 0,55 – 4,78)
Free T4: 1,35 ng/dL (Interval de referinta: 0,70 – 1,48)

Mi-a fost recomandata operatia chirurgicala insa din cauza nivelului scazut de TSH exista un risc mai mare de sangerare si interventia a fost amanata.In momentul acesta tratamentul prescris consta in Thyrozol 10 mg, o pastila dimineata si una seara (tratamentul il iau de circa 6 luni, iar inainte timp de 1 an si 6 luni am luat Thyrozol 5 mg).Starea de rau o resimt cel mai mult dimineata si scade progresiv pe parcursul zilei, seara simtindu-ma cel mai bine.Am probleme de somn si din aceasta cauza am luat Calmogen Plant dar ca urmare efectului limitat doamna doctor mi-a recomandat Nitrazepam Richter.Din cate am inteles acesta provoaca dependenta daca este luat mai mult timp.
Mi s-a spus sa continui tratamentul cu Thyrozol iar dupa o luna sa repet analizele de TSH SI FT4.Parerea mea este ca valoarea TSH-ului va fi la fel de scazuta in conditiile in care tratamentul nu mi-a fost modificat iar eu ma simt din ce in ce mai rau.Domnul doctor va rog sa imi spuneti ce este de facut pentru a imbunatatii valoarea TSH-ului pentru a putea face operatia sau ce alte recomandari a-ti avea?

Raspuns:

Toate cele bune,

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Nu sunt comentarii »

Nu sunt comentarii.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Lăsaţi un comentariu