Răspunsuri la întrebări (612)


adela:

Buna ziua!
Ma numesc Adela , am mai apelat la d-voastra de cateva ori si va multumesc pentru raspunsuri. Va mai deranjez cu o intrebare scurta. Sunt in perioada regimului alimentar fara iod si de intrerupere a Euthyrox-ului, in vederea efectuarii tratamentului cu 131Iod. Am intrat in a treia saptamana (din cele patru) si neplacerea cea mai mare resimtita este o greata aproape permanenta. Aceeasi senzatie pe care o aveam de la colecist (bila lenesa), ori de cate ori mancam ceva care nu-mi pria. E posibil ca hipotiroidia, indusa prin intreruperea tratamentului cu Euthyrox, sa afecteze si mai mult activitatea (oricum, redusa ) a bilei ?
Mii de multumiri si respect pentru daruirea d-voastra!

Raspuns:

– este posibil un astfel de efect al hipotiroidiei, care incetineste de altfel (aproape) toate functiile organismului, deci si digestia; mesele trebuie sa fie reduse cantitativ si mai frecvente, daca e cazul; puteti folosi, de asmenea, medicatie simptomatica (de ex. metoclopramid);

Dr. Cristian-Claudiu Ţupea – Click aici pentru consultaţii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.